Vi vil så gerne være flere.....

Vi ved, at rigtig mange borgere i Halsnæs har sympati for Radikale Venstre´s arbejde og politik. Vi ved også, at flere og flere gerne vil støtte aktivt op om det lokale politiske arbejde. Een af måderne man kan støtte på, er ved at blive medlem af Radikale Venstre. Og det vil vi rigtig gerne støtte op om - så derfor starter vi nu en kampagne, hvor du kan blive medlem af partiet for 200 kr resten af 2018 (normalpris 515 kr).

Følge dette link: https://www.radikale.dk/bliv/medlem - prisen er 300 kr, men når vi får besked om din indmeldelse, refunderer vi fra Radikale Venstre i Halsnæs yderligere 100 kr til dig, så du kommer ned på 200 kr for et medlemskab i 2018. Det er da et rigtig godt tilbud ;-)

Tilbuddet gælder fra 23. april 2018 til 1. juli 2018 - og gælder kun for borgere der bor i Halsnæs Kommune.