Radikale Venstre hjælper med at Halsnæs bliver hørt i Folketinget.

På dagen hvor den nye regering blev sat, afholdt Radikale Venstre eet af vores reglemæssige møder med Borgmester Steffen Jensen (S). Med os havde vi Kristian Hegaard, som er nyvalgt til Folketinget for Radikale Venstre, med mange stemmer fra Halsnæs.

Vi havde bl.a en god snak om, hvilke områder vi gerne så at Kristian Hegaard tager med på Borgen som fokus punkter for Halsnæs kommune. Det handler selvfølgelig om udligningsreform, minimumsnormeringer, sundhedsreform og ikke mindst infrastruktur. Alle sammen emner, hvor det er vigtigt at Halsnæs stemme bliver hørt. Det vil Kristian Hegaard hjælpe til med.

Derudover diskuterede vi "fyrtårns-projekter" for Halsnæs kommune, og der var enighed om at Radikale Venstre i Halsnæs arbejder videre med nogle spændende projekter som vi vil offentliggøre senere på året.

På billedet ses stående fra venstre Jesper Kirkebye Andersen, Steffen Jensen og Morten Lorenzen, mens Kristian Hegaard sidder midtfor.

Rigtig god sommer til alle.