Radikale Venstre har bidt sig fast i Halsnæs

Ved kommunalvalget, KV17, lykkedes det os desværre ikke at komme i byrådet. Med godt 400 stemmer var vi cirka 100 stemmer fra at få eet mandat. Men vi har bidt os fast i det politiske liv i Halsnæs, og er her "for the long run".

Det er ikke umuligt, at få politisk indflydelse selvom man ikke er i byrådet. Det fik vi bla. set, da vi i valgkampen fik opbakning til vores kampagne for bedre normeringer i daginstitutionerne. Det store Halsnæs Sport projekt fik vi også langt frem på dagsordenen - begge områder vi vil arbejde videre på, ligesom udviklingen i vores folkeskoler vil blive en del af vores fremadrettede fokus.

Vores tætte relationer til den nye borgmester, Steffen Jensen fra Socialdemokratiet vil også give os indsigt og medindflydelse. Så alt i alt er vi godt tilfredse med valget i 2017.

Denne artikel er klippet fra Frederiksborg Amts Avis lørdag den 25/11.