Ny formand

Den nye formand takker den afgående formand for et supepr godt arbejde med at få Radikale Venstre tilbage i Halsnæs. Og den nye bestyrelse har taget arbejdstøjet på

Ny formand hos Radikale Venstre i Halsnæs.

På vores ordinære generalforsamling, og efterfølgende bestyrelsesmøde, blev Morten Lorenzen valgt som ny formand for vælgerforeningen i Halsnæs efter Niels Bendix der ønskede at stoppe. Den nye bestyrelse består udover Morten Lorenzen af Jesper Kirkeby Andersen, Magnus Dræby og med Tove Rønne som suppleant og kasserer.

Vi vil forsøge at holde åbne bestyrelsesmøder hver måned i 2018 - hold øje med kalenderen her på siden, hvor møderne vil blive slået op. Der er fri adgang til møderne for interesserede.