Generalforsamling 28. maj 2020 - på Zoom platformen

Kære alle,

Som bekendt, så har vi tidligere måtte udsætte vores Generalforsamling i Radikale Venstre i Halsnæs. Nu føler vi ikke vi kan vente længere og vil gerne indkalde til Generalforsamling den 28. maj kl. 18:30.

Da vi skal overholde forsamlings-begrænsningen på 10 personer, vil vi afholde Generalforsamlingen på den internet baseret ZOOM platform. Såfremt du ønsker at deltage i Generalforsamlingen, så send gerne en email til formanden, Morten Lorenzen på mortenlorenzen@me.com - så vil du modtage en email med en invitation til at koble dig på ZOOM. Vores venner i Helsingør har gennemført deres Generalforsamling på ZOOM og det gik rigtig fint.

Dagsorden er i henhold til vedtægterne - eventuellle forslag til Generalforsamlingen skal være formanden ihænde senest med udgangen af dagen den 19. maj 2020, gerne via email på mortenlorenzen@me.com

Dagsorden ser iøvrigt således ud:

1. valg af dirigent og mødesekretær

2. formandens beretning